Sunday, March 20, 2011

msG utK mama PyeenoQ...

slmt mLm untie..
sory la sbb x pernah nak sambut kol atau balas msg untie...
bukan apa tp masih rasa x layak lg kn mo lawan ckp2..(sorry)..
saya sedar saya bukan hebat sehebat anak2 buah untie yg lain..ya la.."kerja kerajaan"
bertukar2 girlfrenz ka untie..
*sini la yg unti8e x pernah mau faham bha kn? untie..kita skg d zaman moden..btol kn? cmna pun masih ada juga adat2 mau ckp org cmna..bukan sembur cmtu ja..
biar sya explain sikit untie..saya pun mcm org lain..makan nasi..nasi dari beras..bukan besi..kayu..kaca...makna'y kita semua di level yang sama..baju yg kita pakai semua sama...saya mcm org lain juga..hidup bercinta..suka itu suka ini..sudah lumrah manusia kalo break mesti la akan datang pula seseorang yg lain..mungkin untie x pernah rasa itu semua sebab dulu kn org kawin mesti org tua yg tolong pilih...hidup cmtu bukan tukar2 pasangan tp cuma datang seseorang yang lain utk ganti yg dah hilang..mmg itu lumrah semua manusia di dunia...
so,kalo untie dengar cakap org ja..jgn la percaya sgt sbb benda2 cmni bukan perlu kita percaya..ckp org mmg cmtu...ada kalanya ditokok tmbah..ada kalanya x betul tp kdg2 ada juga betul dia..
untie jangan risau sebab saya ikut semua kemahuan kamu..dengan syarat apa2 jadi lepas nie..sy x akan pandang pon..cmna pon jgn la bt cmtu lg..kesian dia..kmu xda hak utk thn dia dari belajar..bukan itu cara pyelasaian dia...lebih baik kita bincang..
apa2 pun mnta maaf kalo ada terkasar bahasa...
syg pyeenoq...syg family dia juga...nite..



No comments:

Post a Comment